Reklamace a vrácení zboží
Sice nás mrzí, že jste se dostali právě na tuto stránku, ale chápeme, že někdy nákup nemusí dopadnou podle původních představ. I tak jsme připraveni vyjít vám maximálně vstříc. Držte se proto následujícího postupu a nic se nemůže pokazit!
Co chcete udělat?
Chci odstoupit od kupní smlouvy a vrátit zboží
Do 14 dnů od převzetí zásilky máte právo na odstoupení od kupní smlouvy bez udání důvodu. Stačí jednoduše vyplnit formulář pro odspoupení od kupní smlouvy a v uvedené lhůtě ho odeslat spolu s dotyčným zbožím na adresu uvedenou na konci této stránky. Zboží můžete vyzkoušet, nesmí však nést známky opotřebení způsobeného používáním. Náklady spojené s vrácením zboží nese v tomto případě spotřebitel.
Chci reklamovat zboží
Přestože se snažíme kvalitu použitých materiálů stále více kontrolovat a doslova na vlastní kůži testovat, do věcí prostě nevidíme. Tu a tam se prostě může stát, že některé produkty nefungují, jak by měly. V takovém případě můžete využít práva z vadného plnění a vadné zboží nám zaslat spolu s vyplněným reklamačním formulářem na adresu uvedenou na konci stránky. Reklamaci vyřídíme nejpozději do 30 dnů od jejího zahájení.
Adresa pro vrácení zboží a zaslání reklamovaného zboží: Michaela Severová, Mezírka 775/1, 602 00 Brno, Česká republika
Můžete nás také kontaktovat e-mailem, telefonem nebo přes Messenger.
Snažíme se být fér, takže pokud to bude v rámci zákonných regulí, vyřešíme vaši reklamaci k oboustranné spokojenosti.
Pokud by vám některá obchodní pravidla nebyla jasná, můžete si je připomenout v našich Obchodních podmínkách.